Wednesday, April 27, 2011

PENAT MENGANTUK TIDO



Assalamualaikum. Entry hari ni nak berkisah tentang perkara semalam. Semalam terlalu penat sampai tertido depan laptop. Dengan tak plug in, maka battery pun habis. :D Okay semalam memang hari yang memenatkan. pagi pukul 11 kuar pergi mohon kerja kt The Store. Aku ingatkan just isi borang. Tapi terus interview, terus aku dapat keje. Aku akan mule bekerja start 1 Mei ni. Settle sume dalam pukul 12. Then terus pergi melawat atok kt HSA. WOWW! Cuaca memang panas ye. Kt dalam hospital pun panas. Ramai staff nurse tgh practical. Dari macam-macam kolej aku nampak. Dalam pukul 1 balik rumah. Buat segala yang patut. 2.30 keluar, along nak gi kedai and terus amek adik dr sekolah. Lepas amek adik, terus pergi pusat latihan memandu intensif. Aku daftar nak belajar memandu. :) Dah lambat kan? Tapi aku kalau boleh tak nak lah lambatkan lagi. Tak nak dah tua nanti baru amek lesen. No way kot. haha. Sabtu ni amek KPP. Ahad start keje. Haissh. Maka bermulalah kehidupan aku yang baru. :P Okay, lepas daftar, terus nak balik rumah. tapi sebelum tu singgah pergi beli pisang goreng. PEHHH! Lembab betul wat keje. Sabar je la aku yang tengok ni. GRRR!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...