Tuesday, April 26, 2011

Daun baru.

Assalamualaikum. Okay. Another new leaf. Haha. Kenapa lah asyik daun baru ni. Ini disebabkan aku baru jumpa setting untuk latest post editor. Sebelum ni aku punya old editor. Haissh. Terukkan? Aku dah menghabiskan kehidupan di matriks dengan jayanya. INSYA ALLAH lah. :) Buat masa ni aku banyak menghabiskan masa sebagai suri rumah tangga. Aku nak kerja. Aku nak amek lesen memandu. Macam banyak je kan? Hopefully dapatlah habiskan sepanjang percutian sebelum aku amek degree pulak.

Berblogging pun sekadar mengisi masa lapang, Setelah sekian lama terbiar usang dan berhabuk blog ni. :D Aku tertarik dengan blog ni Husna Hadzarami. Akuu pun tak tahu kenapa. tapi yang penting macam best la baca blog dia. Dia dah kahwin dan tak lama lagi akan menimang anak. *sweetkan? bila aku nak kahwin agaknya? HAHA!! Gatal sungguh. Belajar pun tak abis lagi kot! :P

Kehidupan di matriks dah aku tinggalkan. Aku tak percaya aku cakap benda ni, yang penting aku merindui Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan dan segala isi di dalamnya! wargghhh!! T.T Aku bukanlah dikategorikan sebagai orang yang membenci kolejnya sendiri tapi aku juga bukan seseorang yang mencintai kolejnya melebihi nyawanya sendiri. Untuk aku, biasa-biasa je lah. Bila duduk kat matriks rasa tension tahap gaban. Nak balik rumah secepat mungkin. Tapi bila dah kt rumah pulak, rindu kolej. haishh.. Itulah realiti. Too much pressure in matrics. *in my opinion lah. hikhikhik. Only the strong will survive. :P


I miss this people so much. T.T


And this people too.. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...