Wednesday, September 19, 2012

saat.

salam. aku tak boleh tidur. adakah disebabkan kesan nescafe yang aku minum pagi tadi? oh.. hampir terlupa. aku tertidur petang tadi...

esok abah ada appointment hospital.
esok juga aku akan call abah lepas kelas.
nak tahu apa keputusan yang abah dah bincang dengan doktor.
abah selalu cakap kat aku supaya jangan risau.
aku doakan yang terbaik untuk abah.
YA ALLAH, aku mohon keputusan yang terbaik untuk abah.
aku masih lagi bergantung kepada abah.
aku masih lagi memerlukan abah sehingga hujung nafasku..

ahh..
tiba- tiba bergenang air mata ni..

dan..
aku terima satu panggilan daripada si dia..
sayang,
andai awak baca ni..
saya terima dan redha dengan keputusan awak.
maafkan saya sebab tak dapat membantu..
kita berdua masih memerlukan..
saya akan cuba memahami jika ada panggilan atau mesej daripada saya yang tak terbalas.
saya juga akan cuba memahami jika awak tidur awal..
saya tak marah..
betul. jangan risau.
saya faham.
demi masa depan.
:')

dan..
dapat assignment..
dua daripada tiga kena hantar minggu depan.
ahh.
tekanan.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...