Friday, September 21, 2012

.:rindu:.

assalamualaikum. hari ni rasa sangat gembira. tak tahu kenapa. mungkin sebab aku berjaya siapkan powerpoint presentation kot? tak. biarlah rahsia. cehwah, sila abaikan.

tadi masa online aku nampak cikgu Ruszaidi online. WOOT WOOT! hehe. aku nak tegur tapi kebetulan lepas aku bagi salam, cikgu dah offline.. sedihnya... :'(

takde rezeki kot.

lepas settlekan semua keje, ehh ye ke? tak, buat dua kerja satu masa, aku teringat balik kenangan masa matriks. part of it mungkin tak best tapi part yang best tu lah tak boleh dilupakan. aku ingat lagi mase first kelas tutorial dengan Cikgu Ruszaidi, beliau sangat garang. *pada pendapat akulah. dah lah masa tu aku sorang je yang tak dapat buku tutorial. Tapi bila dah lama belajar dengan dia, sebenarnya beliau sangat baik hati dan sporting. serius. tapi sila jangan buat beliau marah. aku ni kira tamak jugak nak join aktiviti kolej. haha. sampai cik din jeles. cakap aku anak emas Cikgu Ruszaidi. terlalu banyak kenangan kat matriks. kalau nak cerita mungkin esok lusa pun tak habis. ehh ye ke? hehe. rindu shikin. selalu urut aku kalau penat tahap gaban, fiza org yang selalu dengar story aku. hehe. kat u ni dah takde macam tu. kalau aku penat, terus tidur, dengan harapan hilang sakit. kadang- kadang terus berharap dapat duduk kat kerusi urut Ogawa, padahal tak pernah rasa pun.

cikgu favourite kami. :D




dan..
saya pun rindu beliau...
:')



2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...