Tuesday, August 28, 2012

raya dan gumbira

assalamualaikum. and selamat hari raya! well still dalam bulan syawal kan? :D semoga kalian bergembira di hari yang mulia ni. eh, puitis benor aku ni. hehe.

lama gak tak update blog ni kan. last update tak silap aku masa bulan puasa lepas. masa masih menetap di puncak alam. masa masih bekerja, cehwah! :P

hari tu on twitter, aku dikhabarkan bahawa kak husna review blog aku dgn kawan aku, feyza. hewhewhew. rasa-rasanya mesti kak una singgah blog aku kan? awww aww malu titeww.. haha, ok sila lempang lelaju, :D



selamat hari raya aidilfitri kpd kak una and pembaca yang lain. eh ade ke? heee. raya kali ni rasa biasa2 je. tak tahu kenapa. first day raya kat kampung mak, then raya kedua baru balik sini. next day baru p kubur arwah tok bak and pergi rumah yang lain.

ok. lupa nak bagi tahu, beberapa bulan yg lepas mak aku ada hantar kain ela untuk dijahit oleh seorang tukang jahit ni, mak aku hantar bulan 12 tahun lepas. dan untuk pengetahuan kalian, malam raya baru dapat baju tu. tu pun tak siap kelim bahagian bawah. memang kelim tu mak aku lah settlekan. then untuk baju aku, bila aku try, oh myyy. ketat! nasib baik sebelum tu bapak aku ade belikan baju lain. baju siap. kalau tak memang tak beraya lah aku tahun ni.. konklusi baju yg tukang jahit tu kira rosak, sebab memang dah tak boleh nak betulkan lagi. tak de rezeki lah gamaknya... siapa tukang jahit tu biarlah rahsia kan. :)

raya kelima, encik M datang beraya rumah saya. weeeee! ^_^ 
dan raya ketujuh baru saya beraya rumah encik M.. fuuu, nervous gilaaaa.. :D cuma berharap tahun depan lebih baik ye, insya Allah. 

semoga berjumpa di post akan datang. :) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...