Tuesday, May 8, 2012

entry sentap


Assalamualaikum. Emo betul malam ni. Tergendala semua kerja. Padahal banyak pulak tu. English hantar khamis ni. CTU present minggu depan, anatomy pun due minggu depan. Ahh. tension betul, kenapa mesti nak emo eh?


dah macam- macam fikir. mesti mak dia marah kat aku. mesti mak dia tak suka aku.. macam mana kalau.... ahh.. bukan- bukan fikir. penat menangis. hati sendiri yang terasa, pujuk diri sendiri.

aku merajuk, dia pun tak pujuk. i'm not being childish ok. and i'm not a robot. aku ada hati dan perasaan. and aku tak kuat? will you understand me? will you bebeh?

bukan aku salahkan family dia, jauh sekali aku nak salahkan dia. yelah, mmg salah aku mase tu kan. tapi sape suruh tdo awal?

sedih nok bila dgr kau cakap macam tu. kau tak rasa. aku yang rasa, sbb aku yang buat. what if mak kau marah kat aku? boleh ke mak kau terima aku? i have nothing mann! nothing! no skills at all. first time aku rasa sentap nak mam**s. hujan bilik aku. tergendala semua kerja aku. layan lagu jiwang, lagu sedih, ehem, lagu nasyid pun masuk. haha.

aku tak refer kat kau bahasa aku kau ni. just monolog aku. yeah. aku mmg suka monolog nih. so, jangan terasa. aku masih sayangkan kau.

sabarlah wahai hati. mungkin lepas ni kau kene lebih fokus kat study. patah hati buat aku kecewa, selalu makan hati sampai sekarang aku pun tinggal tulang. kekeke. ok itu perasan je lebih. haha.

kali pertama untuk sem ni, aku tdo paling lambat. lepas ni nak g iron baju untuk esok pulak, esok ade kelas anatomy 3 jam. diikuti dengan kelas yang bakal di extend sampai pukul 6. harap2 tak extend. penat weh. berhenti emo boleh? awk pun silalah tolong jangan buat saya emo. TQ :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...