Tuesday, April 24, 2012

LUKA LAMA BERDARAH KEMBALI..

Assalamualaikum. Fuuu~ Dah lama aku tinggalkan blog usang ni.. Readers pun tak banyak kan. :p Okay, jangan salah faham dengan tajuk entry eh. Tak de kaitan dengan cinta- cinta. muahahaha.



Insaf kan dengar lagu tu. Luka lama berdarah kembali, pernah rasa tak? bukan berkaitan cinta tau! :D Aku merasakan perkara ini sekarang. Dan tahu tak bagaimana rasanya? Aku mengalirkan air mata. Mak Abah banyak berkorban untuk aku. Aku tak tahu sama ada aku sempat untuk berikan kejayaanku (insya Allah) kepada Mak Abah. Aku tak tahu sama ada aku sempat atau tak nak bergambar dengan Mak Abah masa konvo nanti. Sempat ke? Sempat ke aku nak lakukan segalanya? YA ALLAH. :'(

2 comments:

  1. InsyaAllah sempat :)

    Errr dah baca kak una's latest entry?
    Macam terkena kat batang hidung aku je situasi tu :/

    Btw, aku tak suka dashboard blogspot yg baru ni :P

    ReplyDelete
  2. Insyallah..kita semua nk buat yg trbaik unk blas jasa our parents..sama-sama kita doa k,,;D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...