Wednesday, June 1, 2011

Assalamualaikum. Entry yg kedua untuk hari yg sama. Bahasa berlainan. Tekanan itu tidak baik ye. Tapi itu yang aku hadapi. Sengal. This is real life! maki hamun yg berlambak pun tak bagus. sengal sekali lagi. kenapa dan kenapa. okay aku sudaa merepek. aku sakit hati dgn kau. aku sgt marah dgn kau. aku fikir kau dah perlu berkawan dgn aku aku aku tak rugi tak dpt berkawan dgn orang mcm kau. kalau kau marah or sakit hati dgn aku pun, ade aku kisah? mana perginye etika kau? mana? kau fikir kau punye penat je? org lain x fikir? penat bersama lah weh. itu namanye team work.

kenapa dan kenapa? haish. sampai bile agaknye aku mampu bertahan. siapa yg kejam? aku atau kau? lantaklaa. aku bosan dgn perkara remeh and b***h ni. this is awful.

yeah. what so ever. aku kene belajar cara2 menguruskan stress agaknye. bersyukur aku masih dpt melihat hari esok dgn kewarasan yg sedia ade. dan insya Allah tidak terganggu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...