Tuesday, September 13, 2011

UiTM PUNCAK ALAM

Assalamualaikum. Our first class will be started on Wednesday, which means tomorrow. :) Okay. Kali ni aku saja nak kongsi tempat aku belajar, UiTM Puncak Alam. Tempat ni seriously best! Thumbs up! Hehe. Sekitar kawasan kampus masih lagi dalam pembinaan. Banyak construction workers kat sini. Setakat hari ni, yang aku tahu, pembinaan yang dilakukan adalah Fasa 1, Zon 2. Semua kos akan ada kat sini (kalau tak silap aku lah), dan Puncak Alam bakal menggantikan Shah Alam sebagai induk. Nama pun kampus baru kan. So everything here are new. hehe.

Paling famous, tangga 'Batu Caves'. *sumber En. Google.





ni dewan kuliah.

view sekitar FSK 7

direktori pun amek? :P


kawasan fakulti.

keje giler lepas ronda kawasan fakulti. haha.

Okay. Yang seterusnya tak berkaitan dengan Puncak Alam. Caye x ni aku yang lukis? harhar.




Tu je yang nak dikongsi kali ni. Ok. Good night. Esok kelas aku pukul 8.30.. tskkkk..

2 comments:

  1. memang besar. hehe. semalam g lab pun dah lupa jalan balik. kekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...